BFGoodrich Dakarin rengastoimittaja

BFGoodrich ja Dakar 2017 organisaatio julkistivat sopimuksen, jossa BFGoodrich toimii Dakar 2017 -rallin virallisena rengastoimittajana.

Dakar-rallin startatessa Paragyayn Asunciònissa tammikuussa 2017 BFGoodrichin renkaat ovat noin kolmensadan kilpailijan autossa. BFGoodrich tarjoaa kilpailijoiden käyttöön myös BFGoodrich Dakar Service Centerin, joka antaa teknistä apua 24 tuntia vuorokaudessa. Tämän vuoden, kolmessa maassa kulkevan reilut 8.000km pitkän reitin on puhuttu olevan vaativin Dakar -reitti, mitä on Etelä-Amerikassa tähän mennessä ajettu. Tarjolla on pitkiä lohkareisia, vuoristo-osuuksia yli 3.500metrin korkeudessa. Viime vuonnahan ratkaisu syntyi korkealla Bolivian vuoristossa ja nyt nuiden vuoristo-osuuksien määrää on kasvatettu Paraguan osuuksilla. Vuoristossa hyvin todennäköisesti sataa muutamana päivänä. Sade taas muuttaa vuoristopolut, mutaränneiksi ja tekee vuoristojokien ylityksistä haastavia. Reitin loppupäässä on myös ne erottelevat kaksi pitkää dyynipäivää. 

Renkaan kohdalta olosuhteet ovat siis mahdollisimman rankat. Dakaria varten BFGoodrich on kehittänyt kokonaan kaksi uutta rengasta All-Terrain KDR ja All-Terrain KDR2, lisäksi USA:n Baja -kilpailuja hallinneesta Baja T/A:sta on kehitetty Dakaria varten oma Baja T/A KR2 -rengas.

BFGoodrich All-Terrain KDR2: Dakar -ralliin varta vasten kehitetty, uniikki kilparengas. Sen ominaisuudet ovat samankaltaiset kuin BFGoodrich Baja T/A® KR2 -renkaan, mutta KDR2 on kevyempi ja siinä on uusi, erilainen pintakuvio. Se erikoisesti suunniteltu kevyempiä kilpa-autoja varten. Rengasta käyttävät ainakin tehdasteameistä Peugeot ja Toyota. Molemmillahan on ultakevyet, tehokkaat, keskimoottoriset ja takavetoiset kilpa-autot Dakarissa.

BFGoodrich All-Terrain KDR: kuten KDR2-renkaalla on tälläkin mallilla hyvä pito kaikentyyppisessä maastossa. KDR-malli on suunniteltu kestämään renkaan sivuihin kohdistuvia iskuja ja hankauksia. Teameistä rengasta käyttävät ainakin Minin tehdasteam X-Raid, Minin satelliittiteam ALL4 Racing ja Toyotan satelliittiteam Overdrive.

BFGoodrich Baja T/A KR2: tämä rengas, joka on hallinnut Baja-rallien aavikoita, tulee myös Dakar-rallin kaksivetoisten buggy-kilpureiden käyttöön. Baja T/A KR -renkaan kuviointi antaa erinomaisen pidon pehmeällä alustalla ja suojaa erittäin tehokkaasti renkaan sivuja. Rengasta käyttää yksityistallien buggyjen lisäksi Minin tehdastallin X-Raidin CBRA 2WD Buggy, jota ajaa Quatarin Mohamed Abu-Issa.

Kaikenkaikkiaan BFGoodrich toimittaa Dakar-rallia varten noin 300 kilpa-autoon renkaat ja huolehtii myös niiden huolloista yms. BFGoodrichin renkailla on Dakar voitettu 12-kertaa, viimeksi voittoon ajoi vuonna 2012 Stephane Peterhansel Minillä. Tuon jälkeenhän BFGoodrich keskittyi USA:ssa ajettaviin kilpailuihin, mutta Dakarin alati kasvava suosio on saanut BFGoodrichin palamaan ja isoin satsauksin. Kun aletaan kehittämään kokonaan uutta rengasta parille tehdastallille (Peugeot, Toyota) ei todellakaan puhutaan enää pennosista.

178 thoughts on “BFGoodrich Dakarin rengastoimittaja

  1. La valeur du fumier de bovin, de porc et de volaille utilisé pour obtenir une source d’énergie, le biogaz, dépend de la teneur en matière organique, en résidus végétaux bruts et en eau.

    Tous les types de fumier de bétail conviennent à la production de biogaz. Par exemple, la formation de biogaz à partir de 1 m3 de fumier bovin est de 210 m3, et à partir de 1 m3 de fumier de porc – 290 m3, par tonne de matière sèche (MS). Dans le même temps, le fumier de bovins contient plus de MS que le fumier de porc.

    En pratique, l’efficacité de la production de biogaz dépend de la solution technologique et de la préparation préalable des déchets organiques, de la qualité du mélange de déchets organiques et de la qualité de fonctionnement de l’usine de biogaz mise en œuvre.

    La taille d’une installation de biogaz dépend de sa finalité: la production de biogaz à l’échelle d’une ferme ou à l’échelle de la production industrielle de biogaz.

    En Ukraine, il n’y a toujours pas d’exemples de mise en œuvre d’usines de biogaz de type industriel qui acceptent les déchets organiques de plusieurs exploitations, tandis que dans l’Union européenne, les usines de biogaz existantes regroupent jusqu’à 100 exploitations, avec un personnel de service possédant les qualifications élevées correspondantes. L’avantage de cette approche est la possibilité d’économies grâce à la croissance de la production et, par conséquent, l’investissement dans des technologies innovantes à haut rendement.

    Les stations de biogaz pour l’élimination des déchets organiques d’une ferme séparée sont intéressantes pour les grandes fermes, car elles résolvent le problème de l’anxiété sociale avec les odeurs, et permettent également de réduire le coût de la chaleur et de l’énergie électrique, ce qui est principalement intéressant pour les élevages de porcs et poulaillers. Plus d’informations ici.

  2. wow!!! thank u!Wow, superb blog layout! How long have you been blogging for? you made blogging look easy. The overall look of your website is excellent, as well as the content!

  3. Päivitysilmoitus: http://tinderentrar.com

  4. Päivitysilmoitus: free dating site similar to facebook

  5. 토토사이트 이용 안내
    최근 다양한 연령층에서 스포츠에 대한 관심이 많아지면서부터 스포츠토토를 찾는 사람들이 많아지고 있습니다. 배트맨토토를 제외한 토토사이트는 모두 사설업체가 운영하는 곳이며 이러한 이유로 사고에 대한 위험도 감수하면서 게임을 즐겨야 합니다. 요즘들어 청소년들도 이러한 스포츠토토를 이용하는 경우가 많은데 청소년은 절대 이용하실 수 없습니다. 토토사이트를 이용하시기 전에는 회원가입 후 공지사항을 꼭 필독하신 후에 이용하시는 것을 권해드립니다. 모든 사이트의 룰과 규정이 다르기 때문입니다. 예로 어떤 곳은 승/무/패 + 언더/오버 베팅이 가능한 곳도 있지만 어떤 곳은 금지되는 곳도 있듯이 여러 규정 사항을 확인하시거나 승인전화가 왔을 때 상담원을 통하여 궁금점을 물어보신 후 이용하시는 것이 좋습니다 메이저사이트
    .

  6. Päivitysilmoitus: dating site canada free

  7. Päivitysilmoitus: where can i buy priligy without a prescription

  8. Päivitysilmoitus: hydroxychloroquine availability otc

  9. Päivitysilmoitus: hydroxychloroquine plus zinc

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *